1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524767

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
Jockz: Från sändningen ser det ju väldigt skralt ut :/ Fattar inte hur man kan bo i S-Vall och ändå inte gå på matcherna. För mig hade det varit en dröm att få gå på alla matcher...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
Mackelito: Tror att många av de tomma platserna är sponsorstolar.

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
10 min spelade och TIK ser inte ut att vara där. Ingen skridskoåkning och 2:ā på puckarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.