1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524778

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
The great one: Nä, det här ser riktigt oroande ut. Torskar alla närkamper, blir panikslagna så fort en frölundaspelare forecheckar och har exakt noll i konstruktivt anfallsspel. Ajajaj.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
Bragd-Birger: Riktigt dåligt spel. De måste ha kommit helt fel in i den här matchen. Hoppas på bättring i andra perioden.

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
4 Inspel av Nordgren till Hedström. Tror inte han träffat pucken en enda gång. Om det är Nordgrens eller Hedströms fel är oklart, annars tycker jag Hedström visat lite kämpaglöd hittills.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.