The great one: Nä, det här ser riktigt oroande ut. Torskar alla närkamper, blir panikslagna så fort en frölundaspelare forecheckar och har exakt noll i konstruktivt anfallsspel. Ajajaj.
Inlägg: 1524778
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
Bragd-Birger: Riktigt dåligt spel. De måste ha kommit helt fel in i den här matchen. Hoppas på bättring i andra perioden.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
4 Inspel av Nordgren till Hedström. Tror inte han träffat pucken en enda gång. Om det är Nordgrens eller Hedströms fel är oklart, annars tycker jag Hedström visat lite kämpaglöd hittills.