Bragd-Birger: Riktigt dåligt spel. De måste ha kommit helt fel in i den här matchen. Hoppas på bättring i andra perioden.
Inlägg: 1524789
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
Dags att man slutar lägga massa latjolajban passningar i anfallszonen och att man börjar skjuta istället. Några jävla Gretzkys har vi inte i laget så de borde sluta spela som att alla vore det.
Redigerad kommentar