De får gärna lägga puckarna mot mål istället för i sarghörnen. Vi är ju inte först på de puckarna iaf...
Inlägg: 1524814
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
Hälge: Nej, men när spelarna väl får tag i pucken där ser det mysigt ut att åka lite fram och tillbaka och platsväxla.