Inlägg: 1524799
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
De får gärna lägga puckarna mot mål istället för i sarghörnen. Vi är ju inte först på de puckarna iaf...
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
Timrås klart sämsta förstaperiod så här långt. Kan inte hitta någonting som ser bra ut. Blir det inte en rejäl uppsnäppning i andra kommer vi åka på dyngstryk.
Vakna Timrå!
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
Sämsta perioden hittills i år. Vi ser verkligen inte ut som ett lag som ska ta sin första 3 poäng på hemmaplan. Vi är inte där
Jag trodde inte vi kunde förlora så många närkamper. Frölunda är inte ens bra.
Jag trodde inte vi kunde förlora så många närkamper. Frölunda är inte ens bra.
Redigerad kommentar