1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1525392

Sv: NHL lockout 2012
Bragd-Birger: Det är så jävla skönt att förlora men kunna slå sig för bröstet för sin höga moral. Modo låg efter oss innan de började fuska.

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
El Maco: Exakt. Modo är hockeyns Lance Armstrong.

Sv: NHL lockout 2012

El Maco: Fuska enligt vem? Reglerna styrs av hockeyförbundet och enligt dem som bestämmande instans är det inte fusk. Det är inte ens nära fusk.

söder över: vart har du läst att jag inte anser att Modo var först med lockout-spelare? Läste du mitt inlägg eller chansar du bara? Läs igen, för då ser du att jag skrev det!

folk har rätt att tycka att det är fult eller vad de vill, men det ÄR inte fusk. Det är inte mot reglerna!


Sv: NHL lockout 2012

El Maco:Hehe, Präxis!!  GRATTIS till ÄrbarhetsGuldet! Men det tar väl Loob hand om själv, misstänker jag.

Mäster: Jag ska snällt loumma iväg, bereda mig för en Steenig match...

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...