1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1525396

Sv: NHL lockout 2012

El Maco: Fuska enligt vem? Reglerna styrs av hockeyförbundet och enligt dem som bestämmande instans är det inte fusk. Det är inte ens nära fusk.

söder över: vart har du läst att jag inte anser att Modo var först med lockout-spelare? Läste du mitt inlägg eller chansar du bara? Läs igen, för då ser du att jag skrev det!

folk har rätt att tycka att det är fult eller vad de vill, men det ÄR inte fusk. Det är inte mot reglerna!


Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012

J F K: jag tycker bara att det är fult att kalla steen för ersättare av skadad spelare jag reagerar på hycklandet över att det. som om steen skulle packa ihop trunken o dra om samme blir hel...

zigge: ja smme VAAAAR o sten ÄÄÄÄÄÄR...

fet jävla skillnad! en ä på väg fram eller vid toppen av sin karriär o en varvar ner!

samma sorts kille med samma förutsättningar?

en ord i es en ord i nhl... 

tjafsa lagomt om skit saker? vaffan stör du dig på egentligen?

sticka i fingret?


Sv: NHL lockout 2012
J F K: Jag pratar inte med fuskisar. Sådeså.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer