Greven: Min känsla är att både Växjö och AIK kommer att förstärka snart....mycket snart.
Inlägg: 1525882
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Belissimo klart bästa timråit idag , sen då ?
Hagos var väl hyfsad , Crippe skapar lite men sätter aldrig chanserna. Max var sådär förutom målet .