+ 10
Inlägg: 1525924
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smokey:Det vore sjukt kul att plocka in Tommy 'Abris', Karl Schnabl och Ed Ward. Sunt vore att ta in Strålman, Regin och Wandell.
+ 1
Fixa in några nya hjältar i laget. Vad sägs om typ hockeywrestling på riktigt? Köp in tre riktiga busar som åker runt och får Ledin mfl att framstå som snälla flickscouter. Hårdtacklande stand uppare i cyklop och snorkel som kan twittra askul hela tiden. Typ uppgraderade Hanson Brothers.
Överdriver givetvis en del! Men det finns också något viktigt i det jag skriver... Jonte får ta av sig munkorgen. Ska han sitta och drälla i båset, då bör han väl åtminstone kränga några "jävla titta"-rubriker till media. Pumpa upp intresset för helvete!!!
Eller tänk osjukt! Fixa ett lag som vinner! Eller det kanske är det sjukast av allt;)