+ 5
Inlägg: 1525934
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Värdelösa jävla Modo. I morse spanade min äldste i morgontidningen, pekade på en bild på en modoit och frågade vilka Timrå spelat mot. Va!?!?
Måste de ta efter våra tröjor rakt av, plus lite grönt krafs i kanterna? Om man inte har eller har haft en look nånsin behöver man inte ta efter de coola och snygga killarna. Det hjälper inte. Ni är fortfarande ocoola. Och mina barn riskerar att fara illa.
Måste de ta efter våra tröjor rakt av, plus lite grönt krafs i kanterna? Om man inte har eller har haft en look nånsin behöver man inte ta efter de coola och snygga killarna. Det hjälper inte. Ni är fortfarande ocoola. Och mina barn riskerar att fara illa.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Det här är jag...eller vi...eller Timrå IK.
Har precis bajsat på mig, går baklänges för att spola tillbaks tiden
Redigerad kommentar
+ 1
Bäst är att hockeyknarka bort sin deg och överköpa supporterprylar från Timrå IK! Alltid.
Nä, nu är flaskorna snart tomma. Gryningen är här. Polarna är ute och ollar rimfrost, själv ska jag köra den sista VHS:n med Timråmatcher från 2003!
Honk!