+ 2
Inlägg: 1527533
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Timrå Icon: Det ska du ha tack för! Själv tillskriver jag mig lite av äran iom senaste dygnets jinxande som gav resultat.
Jojo, självgodhet ÄR en dygd...
Jojo, självgodhet ÄR en dygd...
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Timrå Icon: Crippe måste stänka dit några rena innan han är helt förlåten, men visst skapar pöjken framåt.
5-1 till Timrå! I en hockeymatch! Det är inte utan att man drar sig för att nypa sig i armen. Lägg därtill ett rejält positivt tecken i NHL-konflikten också, och det börjar summera sig till en riktig mummelimumma-dag.
Det k a n gå!!1
+ 3
Saida Andersson! Du har en arvtagare!