Inlägg: 1527556
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
mikenomad: Jo vassego'!
Hade jag inte blivit nykterist efter Brynäsmatchen så hade du fått bjuda mig på en öl som tack :-)
Hade jag inte blivit nykterist efter Brynäsmatchen så hade du fått bjuda mig på en öl som tack :-)
Jojo, självgodhet ÄR en dygd...