Härligt att se TIK fortsätta på den inslagna vägen. Skillnaden idag jämfört med förlusten senast hemma mot LHC, är att idag sätter vi chanserna. Innebörden av att få göra 5 mål på bortaplan ska heller inte underskattas. En bra powerboost inför framtida matcher.
Önerud som center blev ju lyckat
Skönt att Boyce satte friläget, 10:e gången gillt, typ.
Lundström visar att han ska ha första spaden ett par matcher nu.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Önerud som center blev ju lyckat
Skönt att Boyce satte friläget, 10:e gången gillt, typ.
Lundström visar att han ska ha första spaden ett par matcher nu.
5000 mot Växjö!