Inlägg: 1527565
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Härligt att se TIK fortsätta på den inslagna vägen. Skillnaden idag jämfört med förlusten senast hemma mot LHC, är att idag sätter vi chanserna. Innebörden av att få göra 5 mål på bortaplan ska heller inte underskattas. En bra powerboost inför framtida matcher.
Önerud som center blev ju lyckat
Skönt att Boyce satte friläget, 10:e gången gillt, typ.
Lundström visar att han ska ha första spaden ett par matcher nu.
5000 mot Växjö!
Önerud som center blev ju lyckat
Skönt att Boyce satte friläget, 10:e gången gillt, typ.
Lundström visar att han ska ha första spaden ett par matcher nu.
5000 mot Växjö!
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Hörni...lite småmysigt är det allt med vinst o 3 poängare.
Man hade glömt bort hur det känns. Mer av den här varan, tack.
Man hade glömt bort hur det känns. Mer av den här varan, tack.
Hade jag inte blivit nykterist efter Brynäsmatchen så hade du fått bjuda mig på en öl som tack :-)