El Maco: Vänta här nu...ska belissimo stå mot Rögle? Varför i helvete då? Är dom helt dumma i huvudet?
Inlägg: 1527848
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: någon har påstått/skämtat att Jocke ska tillbaka som båsöppnare. Sedan dess är det tio andra som skrivit "vadå!? varför då!?" Inte omöjligt att vi diskuterar varm luft. Eller finns någon källa till påståendet som jag missat?