El Maco: Det måste vara ett skämt...
Inlägg: 1527863
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Det var ikonen som skrev att Bella ska stå o alla går bananas. Han ljug...som vanligt.
+ 3