superfalle: Tydligen Belli som ska stå enligt uppgifter här på HS. Man vill satsa på kontinuitet vad gäller målvaktsvalet. Att Lundström stod sist var bestämt sen tidigare.
Inlägg: 1528013
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bergius: Tror inte ett ögonblick på att Ludde blir petad. Dom där uppgifterna på HS, är det dom som började med ett skämt och sedan blev en snöboll av allvar? Eller har jag missat nåt?
Sv: Apropå nånting...
Bergius:
Jaha, då kan man stanna hemma i kväll.
Orkar inte Bella kasta in två-tre kassar på egen hand.
Jaha, då kan man stanna hemma i kväll.
Orkar inte Bella kasta in två-tre kassar på egen hand.