RTS: 0 trepoängare på 7 raka hemmamatcher. Allt över 4000 på läktarna så länge det ser ut så här bör anses vara en klart godkänd siffra.
Inlägg: 1528204
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Olle: Det är konstigt att man återigen agerar så lojt som man gör i framförallt i början av matchen, vissa spelare glider hela tiden. Sen dahlrot, varför får Karl speltid egentligen?.
Säg vad ni vill om Crippe, men han skapar iallafall lägen åt de övriga i femman.
Nä detta är första gången i år jag sågar vissa i laget, men så här kan man inte uppträda för hemmapubliken.
Man har återigen chans att ta hyperviktiga poäng, nä då glider man bort matchen. Usch för dåligt, alldeles för dåligt!!!
Säg vad ni vill om Crippe, men han skapar iallafall lägen åt de övriga i femman.
Nä detta är första gången i år jag sågar vissa i laget, men så här kan man inte uppträda för hemmapubliken.
Man har återigen chans att ta hyperviktiga poäng, nä då glider man bort matchen. Usch för dåligt, alldeles för dåligt!!!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Jag lägger in mig på psykakuten. Orkar inte mer.
Nu... Flaskan.
Vilket skitlag man håller på!
Over and Out!
Nu... Flaskan.
Vilket skitlag man håller på!
Over and Out!
+ 1