Inlägg: 1528221
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Mäster T: äsch det ordnar sig! Vi har ju en ny back på ingång...det är ju det vi behöver...eller nåt.
+ 1
Jag blir så vansinnig att jag inte hittar ord. Fy f... för BB som kan skriva i affekt..... Heder.
Nu...andas....andas....andas