Timrå Icon: nä de gör inte det . Jag är så fruktansvärt irriterad
Inlägg: 1528451
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: Seså inte vara arg nu. Du blir bara förbannad....
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: håller med! så jävla allmänt less på den här jävla hockeyn nu!