superfalle: Seså inte vara arg nu. Du blir bara förbannad....
Inlägg: 1528499
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Timrå Icon: jag har en lösning Timrå väljer att vara totalt likgiltiga och värdelösa mot hv färjestad skellefteå osv på bortaplan . Och så gör dom sina topp matcher mot aik växjö och rögle . De skulle lätta upp stämningen radikalt i min familj