1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1528527

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Timrå Icon: jag har en lösning Timrå väljer att vara totalt likgiltiga och värdelösa mot hv färjestad skellefteå osv på bortaplan . Och så gör dom sina topp matcher mot aik växjö och rögle . De skulle lätta upp stämningen radikalt i min familj

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: Hockey som underhållning är vansinnigt överskattat. Som själslig späkning är det dock oöverträffat.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: Hmmmm.....njaaaa.....ska vi urinera på nio säkra pinnar för att spara oss mot div 1-lagen...?
Nä jag tycker vi går på en winning-tour mot alla sex lag!
Helt ärligt så kan vi slå alla de lagen.
Fast FBK borta lär kräva lite extra av dem.
Bello-balle lär ju stå nästa

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.