1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1528611

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Timrå Icon: Definitivt bättre. The first cut is the deepest. I mitt fall den tidiga seriefinalen -82 mellan TIK och Löven. Resultatet? 0-10......sen var man fast. Vi ledde serien innan den matchen vill jag minnas, eller om vi låg tvåa efter Löven. Sen åkte vi som bekant ur.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad: Ja vad fasen var det som hände egentligen....?
Fast den här sadomasochistiska delen av det hela ska man inte heller underskatta.
Nästan så man kanske skulle pallra sig iväg på en S-vallsmatch med spikmattan under armen

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad: själv är man lite ny nas . Värsta minnet jag har är torsken mot modo i sudden i 7 matchen och skriskoskenan är väl mina mest minnesvärda ögonblick . Underbart

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.