+ 2
Inlägg: 1528611
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad: Ja vad fasen var det som hände egentligen....?
Fast den här sadomasochistiska delen av det hela ska man inte heller underskatta.
Nästan så man kanske skulle pallra sig iväg på en S-vallsmatch med spikmattan under armen
Fast den här sadomasochistiska delen av det hela ska man inte heller underskatta.
Nästan så man kanske skulle pallra sig iväg på en S-vallsmatch med spikmattan under armen
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad: själv är man lite ny nas . Värsta minnet jag har är torsken mot modo i sudden i 7 matchen och skriskoskenan är väl mina mest minnesvärda ögonblick . Underbart
Redigerad kommentar