Inlägg: 1528629
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Timrå Icon: dom spelar ju i samma serie som vårat stolta gäng här uppe nu . Man kanske ska ta och gå och se en match . Etta och två är dom ju också . Derby light
Fast den här sadomasochistiska delen av det hela ska man inte heller underskatta.
Nästan så man kanske skulle pallra sig iväg på en S-vallsmatch med spikmattan under armen