Timrå Icon: dom spelar ju i samma serie som vårat stolta gäng här uppe nu . Man kanske ska ta och gå och se en match . Etta och två är dom ju också . Derby light
Inlägg: 1528642
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: Men vilka håller du på då...?
Och sedan strippklubben hehe
Och sedan strippklubben hehe