Inlägg: 1528820
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: jo men vafan
"Jag läste en insändare i ST om en person som tyckte att Z inte förtjänar någon staty. Det ligger kanske något i det."
NO SHIT?!
"Jag läste en insändare i ST om en person som tyckte att Z inte förtjänar någon staty. Det ligger kanske något i det."
NO SHIT?!
+ 1
Blizzard:Förstår inte du andemeningen?
För att bönder ska förstå: En törn på glorian.