Blizzard: Jag kanske borde ha snuffat vid staty. "Staty"
Inlägg: 1528824
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Per Styf är mer värd att stå staty......bl andra...hittills...Om nån jävel ska vara monument....Staty lika med odödlig status....nån som ägnat sitt liv åt Timrå IK....totaly hängiven...Z??? Nä inte än i alla fall.....Stunder av magi, javisst...ett livsverk.......nej!!!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Vi vet inte ett skit om varför det inte gick att få hit Zäta. Jag tänker inte kasta skit på Timrås hjälte i modern tid pga en massa oklara spekulationer.
Vi är är alldeles för snabba att halshugga folk härinne....ingen nämnd... ingen glömd.
Vi är är alldeles för snabba att halshugga folk härinne....ingen nämnd... ingen glömd.
+ 8