Mäster T: Enligt Zäta själv så var det väl försäkringen, tyckte jag att jag läste i någon artikel.
Inlägg: 1528854
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Vilken fruktansvärt tröttsam ickediskussion, att älta olika hypoteser kring Z:as nivå av hjärta för TIK. Frågar ni mig så är det stort men inte i nivå med Foppa och Sedinarnas (t.ex) för Modo. Han kommer inte spela här mer. Punkt. Jag är också besviken över det men någonstans i sorgearbetet måste man släppa och gå vidare. Där är vi nu.
+ 2