mikenomad: polis ?? du som verkar sitta på så mycket information hur ser Z`s kontrakt ut, finns det ingen lösning så att han kan spela hos oss framöver.
Inlägg: 1528869
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nybbe: Polis? Vad fan skriver du för gallemattias? Ta och nyktra till eller be hemtjänsten om hjälp med att skriva när de kommer.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Nybbe: Tänk lite logiskt nu. Hur ser hans kontrakt med Detroit ut och hur gammal kommer han vara när det tar slut? Henrik Zetterberg har för mycket stolthet för att komma hit och bara spela av ett år när han närmar sig 40.
Redigerad kommentar