Inlägg: 1528880
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Apropå Herr Zetterberg och alla andra lockoutspelare:
Att dessa herrar vill spela ishockey är väl för alla en självklarhet, de vill spela hockey till vilket pris som helst verkar det som eftersom att vissa går med på att spela för låg eller ingen lön så länge någon betalar deras försäkring.
Att Herr Zetterberg inte kan avvara en tiondel (?) av sin årslön och betala sin egen försäkring för att spela i sitt hjärtas klubb under den tid som lockouten pågår är enligt mig väldigt sniket.
Kan det ligga något annat bakom? Kan det vara Emma som inte vill bo i Sundsvallsregionen när man kan bo i mer fashionabla orter? Jag får fan inte ihop detta...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
....så var det en es-match igår uppe i Övik mellan två Svenska storlag. Två tungviktare och slutspelskaraktär. Det är annat det än den alibihockey Timrå presterar när matcherna mest bara spelas av...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar