1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1528942

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
Dream Team: Enligt spelarna själva sitter det mentalt efter det bedrövliga facit som varit. Vidare hävdar man att rädslan över att förlora blir för stor. Detta hör ihop dessutom. Man vågar inte spela ut, gå ut & köra så att säga. Man håller igen, det låser sig.

Men efter en så pass lång tid med svagt hemmaspel tycker man att pojkan kan släppa på hämningarna och liksom gå all in. Men det går inte.

Det måste gå.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
Skarin: Laget får väl ändra nåt på uppladdningen vid hemmamatcher. Träffas och kolla på en inspirerande film eller nåt. Käka taggtråd, vitlök eller vafan som helst. Giv oss frid för i hvete.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
Idag hoppas jag faktiskt på er för första gången på länge. Frölunda ska inte gå till slutspel!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer