1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1529464

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
De är så fånigt de här och kommer aldrig ta slut . Modo och frölunda bryter inte mot några lagar i svea rikes lagtext . Däremot så bryter dom mot en överenskommelse som en sammanslagning av en grupp människor har gjort . Dom kan således inte straffas för detta men får samma status som svartfötter eller den gamle superhjälten judas . Inget mer med de .

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
superfalle: Den här debatten är ju löjlig. Hade Zäta spelat med oss nu så hade INGEN tikare haft någon synpunkt på att Steen spelar i Modo eller att Duchene spelar i Frölunda.
Vi ville ju att han skulle komma. Och ingen sade då ett ord om att det var fel at gå emot uppgörelsen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.