+ 17
Inlägg: 1529476
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
hubbenorlen: Debatten må vara tjatig, men knappast löjlig. Vad får dig att tro att Timrå skulle ha brutit överenskommelsen först och slängt in Zäta?
Redigerad kommentar
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
Jag gillar såna här "Jag är inte envis, jag bara vägrar ändra mig och ge mig hur fel jag än har" debatter från alla håll.
Det ger så mycket liksom.
+ 2
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-10-20
hubbenorlen: helt korrekt . Och då hade även vi fått svartfotsstatus . Och de hade vi struntat fullständigt i
+ 2
Vi ville ju att han skulle komma. Och ingen sade då ett ord om att det var fel at gå emot uppgörelsen.