73Sjöbba: om det där var centrum tycker jag synd om leksand det kändes som mitt ute i naturen i KS:
Inlägg: 1530606
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Ja håller med. Det kom bilar och körde över gräsmattor osv.
Det var helt otroligt.
Fast ganska centralt var det väl. Ja om det funnits något centrum vill säga.....
Det var helt otroligt.
Fast ganska centralt var det väl. Ja om det funnits något centrum vill säga.....
Redigerad kommentar