Timrå Icon: Nu begick du den största superjinxen man kan göra!! Jag tänker inte repetera det du skrev mer än att jag säger att det är ditt fel om SAIK gör två snabba i andra perioden :)
Hur som helst så är jocke min favorit oavsett om Bellissimo blixtrar till då och då. Jocke är den lugna och trygga, Bellissimo släpper returer som är livsfarliga.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Timrå Icon: Nu begick du den största superjinxen man kan göra!! Jag tänker inte repetera det du skrev mer än att jag säger att det är ditt fel om SAIK gör två snabba i andra perioden :)
Hur som helst så är jocke min favorit oavsett om Bellissimo blixtrar till då och då. Jocke är den lugna och trygga, Bellissimo släpper returer som är livsfarliga.