1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1530748

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
The great one: han är så djävla bra så de är makalöst . Han får vi aldrig behålla

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
superfalle:

Robinson är grym. Hoppas belackarna kan inse det nu. Självklart blir han svår att behålla. Men i så fall är han värd att lämna. Klacken kanske kan styra upp något tifo i hans ära, så att han kan tänka sig stanna.

Förövrigt ytterligare en grymt bra period av Timrå. Härligt att se ett lag där alla vet vad dom ska göra och gör det också.

Men 20 kvar. Nu gäller det att inte backa hem utan att gå för 4:e målet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.