+ 2
Inlägg: 1530826
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
Timrå Icon:
Pengar på kontot är ju bra, men att sedan köpa in en spelare som får 6min. i 1:a och 1 min i 2.dra är en dyr investering.
Vi har Jonte, som jag tycker var lysande av utespelarna idag, Bella var helvetes bra.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
En Heroisk insats. Vilka hjältar. Är så himla stolt att vara Timråit en dag som denna. Mer än vanligt.
Nu blir det fest. Ha det....så ruskigt trevligt i kväll hörni!
Nu blir det fest. Ha det....så ruskigt trevligt i kväll hörni!
+ 10
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
Timrå Icon: Grym skalp ikväll! Sista 10 körde jag webradio och dom annars ganska självgoda saik-kommentatorerna konstaterade att hemmalaget fick sig en rejäl hockeylektion. Kul att höra :)
+ 9
Bellan var bra!
Jädrar vad skönt!!