1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1530874

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27

Timrå Icon:

Pengar på kontot är ju bra, men att sedan köpa in en spelare som får 6min. i 1:a och 1 min i 2.dra är en dyr investering.

Vi har Jonte, som jag tycker var lysande av utespelarna idag, Bella var helvetes bra.


Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
liston: Exakt! Vi kan konstatera att Timrå är mycket bättre än de flesta trodde innan serien startade.
Vi har ett spel tack vare Monty/Ante och ett lag tack vare Nubben och Nollan.
Jag är mer än nöjd! Rolig hockey också!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.