+ 3
Inlägg: 1530875
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
Timrå Icon:
Det enda jag saknar är ett erkännande från Wennerholm och Ek, men detr är väl lika troligt som om himlen ska ramla ner över oss.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
Timrå Icon: Ja hockey är en riktigt rolig sport...när man vinner.
+ 1
Vi har ett spel tack vare Monty/Ante och ett lag tack vare Nubben och Nollan.
Jag är mer än nöjd! Rolig hockey också!