1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1530875

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
liston: Exakt! Vi kan konstatera att Timrå är mycket bättre än de flesta trodde innan serien startade.
Vi har ett spel tack vare Monty/Ante och ett lag tack vare Nubben och Nollan.
Jag är mer än nöjd! Rolig hockey också!

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27

Timrå Icon:

Det enda jag saknar är ett erkännande från Wennerholm och Ek, men detr är väl lika troligt som om himlen ska ramla ner över oss.


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2012-10-27
Timrå Icon: Ja hockey är en riktigt rolig sport...när man vinner.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.