Berglund: Jag vill nog ha mer poäng än 4 för att vara nöjd.
Inlägg: 1531094
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Ja visst vill man ha, nöjd kanske va fel ord, godkänt då. 3st svåra matcher och jag är inte övertygad om att "hemmaspöket" är borta riktigt än heller.
Redigerad kommentar