Vilken skräll...
Inlägg: 1531324
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-10-30
T T: kåjvisto kommer göra en blek insats. Bara att tacka o ta emot...
Nä fa nu fick jag ångest...
Jinxade jag eller?
Nä fa nu fick jag ångest...
Jinxade jag eller?