T T:Blixtcomeback. Vilken lyx! Undra hur det känns...
Inlägg: 1531330
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-10-30
Kattgubben: Karln bryter en massa ben i foten. Spelar nån vecka senare.
Våra fjollor kan inte spela på månader för nåt löjligt ledband.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-10-30
Kattgubben: Undrar hur det känns att ens få tillbaka någon inom den tid som först spekulerats kring?