Inlägg: 1532311
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: jag med! väntar fortfarande på att få festa med Charlie Scheen!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Steen klev av efter en smäll förra matchen. Men hans (och modos) formkurva var dalande innan. Låt oss hoppas den fortsätter peka neråt.
Förresten; jag måste missat någon mellan drinkarna här. Är Steen skadad? Är det därför de fallit som ett höstlöv i tabellen...?
Jaja. Trender bryts ju mot oss som vanligt :-(