Jag tror att övriga klubbar ger Frölunda och Modo en näsbränna på lämpligt sätt men det är viktigare att hålla ihop och jobba framåt än att hämnas och straffa i längden.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
maskot: Wennerholm är aldrig en trovärdig källa.
Jag tror att övriga klubbar ger Frölunda och Modo en näsbränna på lämpligt sätt men det är viktigare att hålla ihop och jobba framåt än att hämnas och straffa i längden.