El Maco: Ja en uteslutning känns uteslutet. Däremot ett tvingat kvalspel eller utesluten från slutspelet skulle smaka fågel. Men vad hade man väntat sig. Jag skulle inte ens köpa en bil av en som heter Trollsås.....
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Däremot ett tvingat kvalspel eller utesluten från slutspelet skulle smaka fågel.
Men vad hade man väntat sig. Jag skulle inte ens köpa en bil av en som heter Trollsås.....