Inlägg: 1533067
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: jag tror inte HV är en omöjlig match alls, förra matchen var väldigt jämn, och nu kommer vi vara ännu starkare!
+ 1
jag har dålig känsla för återstarten, vi kommer förlora. växjö-modo (dåligt hur det än går) Rögle-AIK ( dåligt hur det än går)
omgången efter. AIK-TIK och Rögle-FHC (också dålig match)