1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1533066

Sv: Apropå nånting...
Kan inte minnas att jag under ett jävla uppehåll förra es-säsongen längtade efter att det skulle ta slut. Välkomna, välbehövliga brejk från mardrömmen som kallades hockey var det...tillfällen då man återhämtade sig lite psykiskt och låtsades att man faktiskt hade ett liv som kunde betraktas som normalt.

Nu håller jag på att gå sönder när abstinensen sliter i min kropp. Uppehåll är så satans onödigt!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: känns ruggigt bra med uppehåll, man kan flyga iväg i trevliga tankar att vi har chans på slutspel, man kan gotta sig på den starka avsutning vid gjorde som toppades av en derbyvinst. Man mår bra av att veta att hela laget är kvar i timrå och tränar på bra och fixar sina småskavanker medans robin L kommer in lugnt i laget och Alex L får en "gratis" vecka rehab. MAn mår helt enkelt fruktansvärt bra av detta uppehåll. 

jag har dålig känsla för återstarten, vi kommer förlora. växjö-modo (dåligt hur det än går) Rögle-AIK ( dåligt hur det än går)

omgången efter. AIK-TIK och Rögle-FHC (också dålig match) 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.