1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614832 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1533292

Sv: Skandal
Per HApps: Syftningsfel. Tror Dream Team syftar på mister "klösa-i-ögonen"

Svarskommentarer

Sv: Skandal
El Maco: Right you are. Om DIF-fansen hade något till övers för Nilson efter det att han gick till HV (vilket jag säkerligen tror det hade, för han har ju gjort mycket för DIF under ganska många år och varit en pålitlig poänggörare) så byttes de känslorna säkert ut mot allt annat än positiva känslor iom det här. Ett riktigt praktarsle som jag fortfarande, trots att det gått åtta säsonger sen händelsen i Globen då Nilson försökte peta ögonen ur Kalle K, har noll, intet, nada respekt för. Om jag är långsint? Ja, möjligen, men vissa saker tenderar att sätta sig djupare än andra. Detta är, eller var, en sån sak.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.