mikenomad: Jag säger bara en sak ..Bröderna Sundström!Aldrig har väl Timrås Backar aggerat rundningskoner som i den matchen.
Den där moraförlusten tillhör fortfarande en av dom största timråbesvikelserna...Där fick vi för vi hånade moras målis ..en liten typ med jävligt lång tröja , " Ta av dig kjolen" skanderade vi från klacken men det var han som klädde av Timrås målskyttar.....den Jäveln!...:o)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
mikenomad: Jag säger bara en sak ..Bröderna Sundström!Aldrig har väl Timrås Backar aggerat rundningskoner som i den matchen.
Den där moraförlusten tillhör fortfarande en av dom största timråbesvikelserna...Där fick vi för vi hånade moras målis ..en liten typ med jävligt lång tröja , " Ta av dig kjolen" skanderade vi från klacken men det var han som klädde av Timrås målskyttar.....den Jäveln!...:o)