Så oerhört skönt med den stabilitet och kontiunitet som börjar prägla klubben. Inte en (panik)värvning under säsongen, inget spelarlån, inget dribblande med fler än två målvakter, inga feta rubriker om hur konkursmässiga vi är, inga spelare som klagar på utebliven ersättning, få skador o.s.v.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Så oerhört skönt med den stabilitet och kontiunitet som börjar prägla klubben. Inte en (panik)värvning under säsongen, inget spelarlån, inget dribblande med fler än två målvakter, inga feta rubriker om hur konkursmässiga vi är, inga spelare som klagar på utebliven ersättning, få skador o.s.v.
Jämför med tidigare säsonger!